pindah ;'(

assalamualaikum pembuka bicare .

erm . ntah laaa . x thu nk tulis ape . x di idea giler skrg . hurm yg mmpu diucap ialah . selamat tinggal dkat kawan2 yg dkat Pandan Indah , Ampang , Kuala Lumpur . korg bnyak mengajar aku erti sahabat . jadi kawan aku time senang , time susah . terutama dkat special bestfriend aq ni nme dier AIDIL HAZIQ dh lme giler kot kite0rg knal . then skrg kne berpisah . walaup0n esok dier ade friendly game bola . dier ttap nk dtg rumh aq nk tolong2 angkt barang naek lori . huhu pengorbanan seorang kawan yg x akan aq lpekn Aidil ! dier la kawan yg aq slalu criterkn masalah aku dkat dier . senang susah aq ttap akan ingt dier . smpai biler2 ! aku janji ! aku x kan prnah lpekn dier !
gmbar aq dgn Aidil dlm kelas time drjh 6 . hehe aq x sangke aq boleh kawan dgan dier smpai skrg (form 2) ! haha

x pe lah . tujuan sbenar aq tlis entry ni psal aq nk pindah . hehe x pelahh dh tershare psal bnde ni kat korg . hehe ;p okayy lastly aq nk minta maaf dkat korg yg membace ni . klau aku ade salah plus silap . tolong la maafkn aq . dan budk2 KL/Pandan Indah tu . aq akan selalu igt korg . sori la klau x mention ape2 nme dlam ni . tpi nme korg aq slalu igt dlam ingatan aq . then lgi 1 klau jmpe aq dkat mne2 . tg0r2 la aq ehh . aq akan rinduuu korg nnti !!

bye ! selamat tinggal ! assalamualaikum :')